Összes oldalmegjelenítés

2010. november 12., péntek

Ősi írás


Ma délelőtt 10 órától tartottam egy előadást a székelyudvarhelyi Tamási Áron Gimnáziumban. Nagy örömömre szolgált, hogy számomra e kedves iskolában oszthattam meg szerény tudásomat a rovásírásról. Szeretném megköszönni az érdeklődést úgy a diákok, mint a tanárok részéről. Előadásom sajnos nem sikerült túl jól, ez a szűkös felkészülési időnek volt köszönhető, ennek ellenére örülök, hogy ott lehettem, és ha sokat nem is, de néhány szót szólhattam erről a csodáról, amit úgy érzek, hogy mindenkinek meg kell ismerni. Ezúton is kívánok sok sikert és kitartást a jövőheti rovásírás verseny lebonyolításához, és köszönöm a meghívást a Gimnázium Rákóczi szövetséges tagjainak. A végére emlékeztetőként: Ma délután Székelyudvarhelyen a Gondűző étteremben fél 5-től vagyis 16:30-tól Mandics György Róvott múltunk című könyvének bemutatójára kerül sor a Székely Pajzs szervezésében.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nem kell túl bonyolítani a rovást ,mert sok embert ez riaszt el a meg tanulásától.

    VálaszTörlés